Jag är inte säker på varför jag är här, men jag är glad att jag är det. I Karlskrona. Landade igår kväll i snöstorm. Jag var inte så rädd för att flyga den här gången. Turbulensen på nedvägen (ända tills hjulen slog i marken) var inte så rolig. Men när jag satt och klämde Fredriks hand under den mest turbulenta tiden hördes en megasnarkning ifrån den tjocka gubben snett bakom oss och jag kunde inte göra annat än att bryta ihop och skratta.

Karlskrona är visserligen helt täckt av snö men jag tror det är ganska fint där under. Många fina hus som står huller om buller i backarna och vi är helt omringade av vatten. Vårt hotellrum blev nog inrett på 70-talet någon gång men sängarna är sköna och temperaturen mycket behagligare än vår egen lägenhet.

Finns inget kylskåp dock. Jag måste komma på något annat sätt att hålla pepsin kall. Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar