Men jaha! Var det Valborg idag. Det hade jag missat. Jag visste att det var snart men jag tänkte att det kanske var några veckor kvar. Det här förklarar ju en hel del facebook-statusar.

Jag vet inte om jag kommer ihåg så många Valborgsmässoaftnar, inte för att jag har varit för full varje gång utan för att det säkert har ersatts med många senare, mer värdiga minnen. Kommer ihåg lite Orsa, lite lera, lite kyla och så den där gången jag hånglade med alla de där olika människorna jag inte borde hånglat med. Jag skulle vilja skylla det på att jag var ung och dum, men jag vet inte om man får skylla på det om man var 18 år. Ja ja, hade jag inte varit så hångelsugen som jag var i den åldern hade jag aldrig träffat Fredrik så något gott kom i alla fall av det.

Grattis på dagen din, fjortisfyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar