Lite så ser jag ut idag. Konstigt hår, världens skimmrigaste naglar och örhängen som nog byts innan jag åker till jobbet för annars blir chefen sur. I flera månader gick jag runt i örhängen som ibland hängde nedanför nyckelbenet men så en dag, när jag inte alls hade ett så stort örhänge så kom restaurangchefen och påpekade att jag hade för stort örhänge och "har vi inte tjatat på dig om det här förut?" och ingen hade någonsin sagt ett knyst. Jaja, jag är glad att jag får ha örhängen alls för det är ju så jag uttrycker min kvinnlighet (och naglarna förstås).

3 kommentarer:

  1. Varför tycker inte din chef om stora örhängen? det är ju de som är som allra finast :D

    SvaraRadera
  2. I know! Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag inte får ha just stora örhängen. Jag tror de försöker förtrycka min personliga stil!

    SvaraRadera
  3. Fråga honom/henne om han/hon inte tycker att det varit nog med kvinnoförtryck genom tiderna!

    SvaraRadera