När man är van att beställa saker från USA blir man lite chockad när man beställer saker från Sverige och får grejerna inom två dygn. Igår anlände min reflexskärm från Cyberphoto och idag testade jag den med de här bilderna, de två översta i alla fall. Det är en liten skillnad den gör men som har stor betydelse för bilden. Ballt! Jag köpte en liten på 30 cm i diameter eftersom jag inte känner att jag tar den sortens bilder som kräver en stor, men vi får se vart det bär av sen.

Nu fortsätter spaningen på objektiv, och jag har fått upp ett spår!

På naglarna har vi L.A Girl Color Addict i färgen Disorder. Det är grått med guldskimmer men på dimmiga Stockholms-dagar är det tydligen bara grått. På läpparna Milani Lip Pencil i Blushing Burgundy och en överdos läppglans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar