Ja, borde-listan åt helsike, jag blandar egna nagellack istället. Rescue Beauty Lounge är ett nagellacksmärke som gjort ett episkt vackert lack som heter Piu Mosso. Det är lite lite dyrare än de vanliga favoriterna och dessutom snorsvårt att få tag på på grund av hypen (ja, det finns hypar i nagellacksvärlden också).
Tur är väl då att man kan franka egna lack. Jag gjorde mitt eget Piu Mosso-inspirerade lack och jag är baske mig asnöjd. Nu är det visserligen en sån dag där man går och tänker "hallå, dagsljus?!" så det blev en ganska dålig bild på skimmret.
Det består av två delar China Glaze - Recycle, en del Orly - Space Cadet, en del Color Club - Alias och några droppar Kleancolor - Retro Green. Både Recycle och Alias är ju lite av ett felköp från min sida, men fel behöver ju inte vara så fel när det finns återvinning i form av frankens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar