Först och främst, ursäkta mina fula såriga händer. Jag gjorde en störtdykning ner för en trappa på Rinkebys tunnelbanestation i lördags för att det är sånt man gör om man heter Linda och är klumpigast i världen.

Secondly - woho! Nya nagellack att pröva! Jag gillar ju de nagellacken jag redan har också såklart men du kan väl fråga vilken samlare som helst - det är så himla mycket roligare när man får ett nytt objekt till samlingen.
Det här är Orly - Royal Velvet, duokromt i lila och och havsblått. Finfinfint men ärligt talat är jag lite mätt på lila. Alltså, jag gillar lila och ger inte upp mina lila nagellack för någonting men jag känner också att jag kanske inte behöver så många fler i just den färgen... med undantaget Rad Nomad från Color Club som jag måste ha lite och Zoyas Neeka som jag ska blanda till en egen version av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar