Nu har jag äntligen fått mitt försvunna paket av posten. Det var försvunnet när jag skulle hämta ut det precis efter jul, de hade felsorterat det och jag har varit på dem och tjatat om mitt försvunna paket utan att de har kunnat hjälpa mig. Men det visade sig att det varit på postutlämningsstället i två veckor, det funnit sig till rätta där några dagar efter att jag varit dit och försökt hämta ut det.
Det var min sista nagellacksbeställning innan jag slutade jobba, och därför den sista på ett tag tills jag skaffar ett nytt jobb. Eller ja, hittar jag någon av de femtontalet nagellack på min önskelista för en femtiolapp på e-bay garanterar jag inte att jag håller mig i styr, men det tycker jag är okej.

Jag har blivit utnämnd till någon sorts nagellacksexpert bland mina föredetta kollegor, numera vänner(!) också. Vi hade nagellacksskola i lördags. Jag kanske borde öppna salong? Fast det kanske inte funkar när man vägrar göra franska manikyrer av principsak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar