Jag kan också skämmas.

Vi sitter i soffan, vi har huvudena lutade emot varandra. Tittar på tv. Jag har laptopen i knäet för min lillebror gormar på msn att jag ska köpa ut till honom (vilket jag egentligen inte vill för tänk om min mamma blir sur på mig, min mamma har inte varit sur på mig på flera år och jag har nog glömt bort hur man hanterar henne då. Och jag kan inte ljuga för min mamma, kan jag inte).
Jag stänger ner allt, tittar lite på skrivbordet. Jag har en fin bild av Wall-E där. Fredrik tittar också på mitt skrivbord. Han fastnar för en bild jag har döpt till köttbullsmackechic, han måste kolla på den. Måste.

Han skrattar ganska mycket.
Jag: Eeeh. Nej, jag har aldrig kul med din kamera.
Han fortsätter skratta.
Jag: Jag tycker om köttbullsmackor!
Han skrattar ännu mer.
Jag: SHUT UP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar