Min medborgliga plikt att stanna hemma och inte ställa till med saker.

Fredrik: Ska vi gå och rösta sen?

Alltså, jag hade ingen tanke på att rösta. Jag hade ingen plan att överhuvudtaget överväga att gå och rösta idag. Inte bara för att det är söndag och jag alltid är lätt utbränd på söndagar och helst dricker sprit hela dagen, men också för att det känns som att jag skulle ställa till med någonting om jag röstade.

Vad ska man rösta på liksom? Ja, folk som vill ha bort IPRED är ju bra och så eftersom den lagen är helt vansinnig och jag har aldrig hört någon säga annat, jag vet inte vems osynliga vän det var som satt och hittade på den lagen ifrån början.

Men politiker som säger blä på IPRED driver säkert någon annan underground Hitler-aktion.
Man kan inte pricka rätt i det här.
Folk är ju assholes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar