Uppdatering av önskelistan (ni som inte är mamma kan sluta läsa nu).

En lång, randig matta. Det här är ett utmärkt exemplar, men det vore ju roligt med något i mitt hem som inte kom från Ikea också.
En sophink till badrummet med lock, gärna i stål. Annars är svart en flitigt använd färg i detta hem.
En ram till min Layne Staley-affisch. Den har det bråkiga måttet 61x92 men den går att beskäras några centimetrar hit och dit. Svart och silver är godkända färger i det här fallet.
En badrumsmatta, även den i svart. Hemskt gärna roligt mönster eller form på, badrumsmattor har en tendens att vara skittråkiga.

Jag har stora krav på mina julklappar i år, jag hade ju kunnat säga "en matta" och "en sophink" istället för att ge krav på mått och mönster och färg. Verkar lite snorkigt nu när jag tänker på det, men det är bättre för alla parter, så julklappsgivaren inte lägger pengar på något jag ändå byter ut efter en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar