Det kom ett paket ifrån adlibris idag. Jag som självklart alltid antar att de saker Fredrik beställt på posten är presenter till mig (fast det har hänt ungefär noll gånger att det faktiskt är så) ilar till msn och frågar Fredrik vad han har beställt ifrån adlibris. Han säger "öppna och se" och nu jävlar är det spännande för nu måste det ju faktiskt vara till mig om han inte bara luras och det ligger någon jädra bok om hur man bygger internet där i.

Men det låg faktiskt något roligt där i, present till oss båda två faktiskt.

Kanske svårt för folk som inte är invigda Californication-fantaster att förstå varför det här är så himla roligt, men Hank Moody är alltså den alkoholiserade, sexmissbrukande huvudrollen i den här briljanta tv-serien. Han är också författare, och God hates us all är hans stora roman som nämns väldigt ofta igenom hela serien.

Nu tänkte väl Fredrik att han skulle få krypa in i något hörn någonstans och läsa för sig själv och slippa mig en stund, men jag kräver högläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar