Hosted by imgur.com

Alltså, det här. Jag har inte sett programmet, tänker inte se programmet, bryr mig egentligen inte ens om programmet. Jag bara undrar en sak angående föräldrar generellt; måste man tycka att ens unge är intelligent, på samma sätt som man tycker ens ungar är fina? Okej, man kanske inte är stendum bara för att man inte kan stava till positiva, det finns något som heter dyslexi och sånt där, men vissa ungar är verkligen inte smarta, men deras föräldrar kommer fortfarande hävda att de är det eller hur? Skönhet ligger som bekant i betraktarens öga så det är naturligt att alla tycker att deras egna ungar är det vackraste i världen, men det gör ju inte intelligens. Är det en samvetsgrej, måste de säga det?

Får jag en korkad unge tänker jag fan erkänna att min unge är korkad, annars framstår man ju som ett pucko själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar