Jag har en liten svacka. Det känns lite tungt att gå till jobbet. Det är inte jobbet i sig, det är nog bara så att jag hellre vill vara någon annanstans. Jag har en massa undertryckt kreativitet som jag inte hinner med just nu och det känns inte bra. När andra går till jobbet så har de ju fortfarande en fem, sex timmar när de kommer hem att göra någonting. När jag går till jobbet slukas hela dagen.
Men det är en bra vecka som kommer här nu. Mycket ledigt, några korta dagar, födelsedagsmiddagar (yes, plural) som ska avverkas och kanske någon present som ska öppnas. Högst upp på önskelistan: ny energi.

I övrigt är det ju bara att gratulera storebror som gått och förlovat sig innan familjen ens fått träffa damen i fråga. Fan, jag vill också gifta mig. Då skulle det ju i alla fall hända någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar