Kärlekstjuven.

Jag har ett problem när jag går ut. Det är att jag tycker om att prata med folk. När det kommer fram pojkar med avsikten att ligga med mig och börjar prata berättar jag aldrig att jag har en pojkvän som står några meter bort, för då kommer de ju sluta prata med mig.

Det här är faktiskt väldigt elakt gjort av mig. Jag stjäl tid ifrån dem som de kunnat spendera med att hitta någon som faktiskt kommer att ligga med dem.

Igår under Dia Psalma-spelningen med värdelöst ljud kom en kille som såg ut som han i the Mentalist fram och pratade med mig. Han var jätterolig och trevlig och visade mig hur han hade en vit Mustasch-tisha under sin svarta likadana Mustasch-tisha.
Jag ville krama honom och säga "vi kommer inte att hångla ikväll men jag kan vara din vän".
Men det är ju ingen som behöver en till vän, alla letar bara efter kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar