Men nu får ni för i helvete ta och ge er, Sverige. Demonstrera hur mycket ni vill! Ta bort den där kontakten på facebook som du gick med i skolan en gång för längesen och inte har sagt ett ord till på tio år! Men ni behöver ju inte ta och säga upp kontakten med familjemedlemmar för att de röstade blågult. Det är ju för fan inte seriemördare vi snackar om här. Ingen uteslöt mig ifrån min familj när jag röstade på moderaterna förra valet!?

Jag fattar varför SD snarare vinner på de här hatkampanjerna emot dem, är motståndarna så här puckade så lutar ju jag också hellre mot att bli sverigedemokrat.

Och "vi gillar olika" är ju hyckleri helt utan jämlike.

1 kommentar:

  1. Håller fullständigt med. Man kan inte förskjuta det käraste man har för att de inte tycker som en själv, det är ju bara en åsikt. Älskar dig vad du än röstar på. /Mamma

    SvaraRadera