Vi bor lite mindre nu, men det märks inte på våra grejer. Vi har försökt klämma in en lägenhet på 67 kvadratmeter på en lägenhet som är 42. Det är eh.. intressant. Jag tänker inte visa någon bild, alla har vi väl flyttat någon gång och vet hur det ser ut precis efteråt.
Jag skulle hemskt gärna vilja komma igång med att packa upp saker, så att även om det inte ser ut som ett ordentligt hem i alla fall kan fungera som ett. Saken är den att vi ju flyttade in allt igår och i förrgår kväll, vi bor på andra våningen.. och vi har ingen hiss. Imorse fick jag ta mig en ordentlig funderare på hur jag skulle ta mig upp ur sängen, hur det skulle gå till rent fysiskt, för jag får knappt kontakt med vissa kroppsdelar. Det gör våldsamt ont att sträcka sig efter pepsi-glaset. Det där med att packa upp kan få lov att skjutas upp någon dag.

Eller en vecka.

(och då ska väl inte ens jag gnälla så mycket eftersom det tyngsta var förpassat till min spänstiga pojkvän och två femtioåriga pappor vars hjärtan jag var gravt orolig för ett tag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar