Hosted by imgur.com
Hosted by imgur.com

Nu är jag tillbaka i Stockholm efter tre dagars julfirande. Julklappar, julemat, Kalle Anka (jodå, vi kom hem tio minuter innan Kalle Anka började), och så Cluedo, som jag fick utav lillebror, med mamma och pappa på juldagskvällen. Brädspel är verkligen det ultimata sättet att umgås, även om just Cluedo nästan är omöjligt om man är full. Mamma och pappa som älskar engelska deckare förde noggranna anteckningar och gjorde "aha"-ljud varje gång någon blinkade. Nu ska jag hitta mig Stockholms-vänner som också gillar brädspel.

2 kommentarer:

  1. åååh brädspel! Och cluedo dessutom. Trots att jag tycker det där med mördare är lite läskigt! Räkna mig som Stockholms-vän nästa gång jag är i Stockholm! :D

    SvaraRadera
  2. Cluedo är ju ett av de bästa spelen! Du måste säga till när du är påväg till Stockholm nästa gång, jag blir så glad om någon vill spela med mig! :D

    SvaraRadera