Ett uppskjutet utbrott.

Eftersom jag har märkt att efter två dagars ledighet är jag fortfarande ganska förbannad efter att ha handskas med idiot efter idiot på jobbet förra veckan, så jag tänker få ur mig det här nu.

Det var cruising i helgen, så en massa fulla medelålders gubbar och kärringar var inne hos oss och åt. När folk i min egen ålder är jävliga mot mig går det att ta med en nypa "de vet inte bättre", men när fyrtio-femtioåriga snubbar kommer in helt utan sunt förnuft och med deras "jag är äldre än dig, jag kan saker"-attityd blir man jävligt förbannad.

Så här är det, bara för att du har levt lite längre än mig betyder det inte att du inte är dum i huvudet. Hur i helvete kan folk inbilla sig att de kan bete sig hur som helst? Min restaurang tillhör inte allmänheten, och inte jag heller.

Det var bara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar