Nu skulle jag kunna uppdatera om enbart mitt skadetillstånd i flera veckors tid, men jag skriver om något annat skitintressant istället.. mitt hår.
Det går inte en dag just nu som jag inte fantiserar om att klippa av det igen, inte för att jag nödvändigtvis är snyggare i det utan för att det skulle vara Så. Jävla. Skönt. Hår skall hållas kort för att trycka ner dess egna fria vilja. Jag har inte gjort det än för att jag tror jag har glömt bort hur man klipper kort hår, och för att jag inte vet hur kort jag vill ha det, och för att jag inte vet om jag kan bära upp det nu för jag brukade vara smalare när jag hade det (säger mina byxor i alla fall, själv fattar jag ingenting..). Tänk om min haka som jag har så oerhörda komplex för blir helt massiv om håret försvinner?

Och nu borde jag ju lägga upp en bra bild av hur jag såg ut med kort hår, men någon sån har jag inte så här får ni en dålig bild på det istället.

Och en bonusbild på mig när jag spyr, för jag har faktiskt kort hår vid det här tillfället också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar