Studenttider. Facebook översvämmas just nu av bilder på folk i billiga långklänningar och komplicerade frisyrer framför en gräsmatta som ser lite fin ut men sen så står det typ en gammal volvo långt i bakgrunden och alla bilder tas med blixt så allt blir platt. Det är här ni kan anta att jag aldrig har varit på en bal. Jag gör ju inte saker som andra människor, speciellt inte skola.

Men det gjorde mig glad när någon jag faktiskt bryr mig om på riktigt uppenbarade sig med kostym och håret kammat bakom öronen. Min lillebror. Gud vad jag fnissade när jag såg bilden. Han var hur stilig som helst men det blir ganska roligt när det är lilla Skrotis som blivit så stor.

Skrattade ännu mer gjorde jag såg att vår vän Mattiaz, 24 år, var på samma bal som min lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar