Är det bara jag, eller är det fler som fått intrycket av att hela Sverige just nu sitter och håller för öronen och skriker "HÖRS INTE FINNS INTE!". Jag röstade inte på SD, men det känns jävligt odemokratiskt ändå att mobba ut dem trots att de ju faktiskt är valda av svenska folket (fast mest av skåningarna och Blekinge, faktiskt).

Och (och här är det väl tur att ingen förutom några vänner läser min blogg för det här skulle jag få skit för annars), bara för att man är rasist betyder det väl inte att man inte kan tillföra något vettigt till diskussionen? Jag har inte läst SD's valmanifest, jag har försökt men deras hemsida ligger nere, så om det står "folkmord! folkmord!" igenom hela manifestet tar jag givetvis tillbaka påståendet ovanför.

Jag vet att jag sa att jag var trött på politik, men efterskalven blev ju på tok mycket roligare att titta på.
Och så får ni gärna läsa mina politiska inlägg med ett saltkar nära till hands, för jag är verkligen inte påläst ett skit.

2 kommentarer:

  1. Sedan får man ju ta hänsyn till att Skåningarna och Blekingarna knappt räknas till svenska folket! Varför får dom rösta för? ;)

    SvaraRadera
  2. De kunde ju lika gärna varit danskar. Jag tycker vi utvisar dem, oavsett vad de röstar på. Eller som någon kreativ internetsjäl föreslog för några år sen, GRÄVER bort dem.

    SvaraRadera