Dagens bästa nyhet kommer i facebookstatusformat och meddelar att en av mina finaste vänner är tillbaka i Sverige igen efter att ha bott i Japan hur länge som helst; JONAS!

Förbrukningstiden på mina vänner är vanligtvis ungefär ett år, jag ser inte på vänskap som något viktigt och därför blir det så att jag helt enkelt glider ifrån människor ganska snabbt. Men Jonas och jag har faktiskt varit vänner i 6-7 år, givetvis med olika mycket kontakt och extra lite kontakt nu när han har varit i Japan, men vi glider liksom aldrig isär riktigt. Vi kan plocka upp kontakten och vänskapen lite när vi vill, känns det som. Därför är Jonas en extra bra vän och därför blev jag extra glad nu när jag såg att han är här. Han ska få bli en av de första gästerna i vår nya lägenhet, tycker jag!

Och så här stilig var* han.

* Enligt uppgifter har han inte kvar det otroliga håret, det puckot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar