Häromveckan fick jag nog av vad temperaturförändringarna gjorde mot min hud och började jaga efter något nytt att återfukta den med, min aloe vera kämpade bra men klarade sig inte ända fram. Fram klev mandeloljan, mirakelkuren. Jag har använt den i en vecka och.. wow, den har inte bara återfuktat min hud - den gör den supermjuk, tonar ner rodnader och slätar ut mina ärr! Jag låter som tv-shop just nu men alltså, jag är fullkomligt frälst. Om den fortsätter med sin revolutionerade förvandling i samma takt som nu går jag fan sminkfri till advent.

Alltså, bra hud enligt andras standard kommer jag aldrig att få, sätter jag mig ner framför det barska ljuset hos en professionell make up-artist kommer de tappa penslarna, skrika och springa därifrån. Men för mig, som kämpat med acne (under vissa perioder riktigt grov) sen jag var typ elva är min hud just nu helt förtrollande fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar