Min lilla lacksamling kan delas in i fem kategorier - lila, grå/svart, rött, glitter/effekt och så grönt. Jag har även ett petrolblått lack som jag älskar, men det är verkligen en udda figur hos mig och man ska vara jäkligt speciell om man ska få vara blå och bo här.
Grönt gillar jag, har alltid gjort. En av mina första lack-kärlekar är ett neongrönt från Viva La Diva som jag just nu försöker återuppliva med thinner. För det ska ju helst vara en riktig in-your-face färg, som den här till exempel! China Glaze It's Alive, träskmonsterlacket från årets Halloween-kollektion. KÄRLEK. Jag vill göra slemmiga gyttjemanikyrer med den och Wagon Trail.

Idag tackade jag nej till att jobba extra. Det är ett ganska stort steg för mig i min nya sunda livsstil, men jag orkade ju inte så då tänker jag inte. Det var en hård dag igår och jag ville ha min halvlediga dag idag. Jag har lite dåligt samvete men jag jobbar på det. Jag ska bli fri från mitt arbetsnarkomaniska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar