Jag jobbade till tolv inatt, vilket betyder att jag är skittrött idag. Det tror jag inte cheferna bryr sig om men vad de borde bry sig om är att jag blir jävligt känslig när jag är trött och likagärna skulle kunna ge bort backar med läsk till en tonårskille för att han var söt och väluppfostrad och hans kort inte fungerade i vår maskin och det gjorde så ont i mitt hjärta att han inte fick någon läsk. Nu var han ju så väluppfostrad att han bara sa "tack ändå" och gick på en gång när det inte fungerade, tur för företaget för om han hade stått kvar en endaste sekund till hade det brustit för mig och jag hade bjudit han på hela sortimentet.

Sen kom han glad med kontanter lite senare och handlade och jag dog och ville fortfarande ge honom allt gratis men behärskade mig med nöd och näppe.

Väluppfostrade tonårspojkar får mig att falla som en fura varje gång.

4 kommentarer:

  1. Betyder din kärlek för tonårspojkar att du börjar bli gammal eller att du har en något peddo-aktig sida av dig?
    Nu är jag i estockholmo igen.. gaaah... O.o

    SvaraRadera
  2. Jag tror att jag börjar bli gammal och den där biologiska klockan som ryktet säger att alla har börjat ticka så sakta. Grejen är ju att jag verkligen inte tycker om bebisar. Jag vill ha en tonåring på en gång liksom.

    Hur går det på nya jobbet?! :D :D :D

    SvaraRadera
  3. hahahah du kanske kan adoptera en :D som i patrick 1.5 fast ... minus gaykillarna!

    Jag veet inte :'D igår var jag i upplösningstillstånd för det var en så värdelös första dag. Idag fick jag iaf göra lite saker. Men ja.. vette fan. :'D

    SvaraRadera
  4. Haha, jag tror inte jag skulle kvalificera som adoptionsförälder. Jag dricker för mycket pepsi. Bad influence.

    Första dagar är dåliga, man har inte hittat sin plats och ingen har tid med en. Det blir bättre, och kanske till och med jättebra! :)

    SvaraRadera