Min mamma har åkt hem igen, redan i lördags faktiskt men jag har jobbat sen dess. Vi har haft en finfin helg, vi har shoppat, second hand-fyndat, gått på Romeo och Julia-musikalen som var så bra, så fantastiskt otroligt bra, besökt Hallwylska palatset som var riktigt spännande och förfärats över priserna på tyg här i Stockholm.

Idag är jag ledig och återhämtar mig efter den fartfyllda helgen. Och idag är en sån dag jag inte kommer kunna sluta stirra på mina naglar.





Jag och China Glazes penslar kommer egentligen inte speciellt bra överrens, de är för långa och smala för mina skakiga händer och korta naglar. Men det hindrar mig inte att köpa fler av deras helt magnifika lack. Det här är Let's Groove. Underbart plommig, svärtad lila som inte alls gör sig rättvis på mina bilder. Åh! Så snygg den är.

2 kommentarer:

  1. Det ser grymt fint ut! jag behöver ett nytt lila nagellack, kanske ska sattsa på något sådant :D Det här är jättebra, nu behöver jag aldrig testa lack själv, jag kan bara kolla på din blogg vad som ser snyggt ut. haha :D bort med beslutsångesten liksom!

    SvaraRadera
  2. Yeees! Min blogg är ju värsta public service ;D
    Och vadå ETT lila nagellack? Hur klarar man sig med ett?! :D
    Men alltså det är verkligen skitsnyggt, jobbig formula dock, ville bubbla sig men det fixar jag nog med lite thinner som jag fick hem idag. Jag har ett helt nagellacks-labb här hemma nu :)

    SvaraRadera